CALENDAR CLASS

Isnin

MARI MELUKIS DAN MEWARNA

لسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 
SALAM CERIA SALAM 1 MALAYSIA

jom belajar teknik melukis dan mewarna diatas kek... 

"camner nak lukis ni... saya memang tak terror melukis..." inikah yang bermain difikiran anda....

kelas bersama Ana... permintaan Ana nak blurkan mukanya... ^_^

jangan risau.... insyaallah saya tunjukkan caranya... jom datang ke kelas saya...
didalam modul kelas anda akan diajar.. :
cara membuat buttercream akan di tunjukkan didalam kelas...
teknik mudah untuk melepa kek dan cara meletakkan filling...
teknik mudah untuk menekap dan melukis...


kek akan disediakan... spongecake bersaiz 9 inci bulat...
sila bawa kain lap @ tisu roll dan apron..

mudah... bila dah datang baru tau macam mana mudahnya melukis dan mewarna...
boleh buat melukis gambar kesukaan anak anda..
mesti anak2 suka...

bestkan bila ada ahli keluarga terkejut....

"wahhhhhhh.... ibu buat ke ni...macam tak caya jer"

"ya Allah cantiknya awak buat... pandai betul isteri abang ni.... save bajet... takyah beli kat orang lain... pandai isteriku berjimat.... " 

hehhehheehh....
siapa yang tak suka kan bila suami dan anak2 memuji ibu n isterinya...
bangga betul... macam saya juga...
hebatkan seorang ibu....
semua kerja BOLEH dilakukannya...
merealisasikan impian anak2.... nak kek macam tu nak kek macam ni....
hasil yang diperolehi amat puas hati...
BERBALOI-BALOI...

SELAMAT HARI IBU BUAT SEMUA...
 NAMUN DEMIKIAN HARUSLAH DIINGATI...

IBU DIKENANG SETIAP HARI..

BUKANNYA UNTUK DIKENANG SETAHUN SEKALI...

BERMINAT :

jom join kelas saya... sms @ whatapp saya 019-4741805 @ 019-5720120
 
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan